Etiketter

, , , ,

Men si, det gör jag inte, för då tappar jag alldeles bort den fina och positiva syn på mina medmänniskor som jag vanligen håller mig med. Låt oss i stället bli alldeles postmoderna och konstatera att alla har rätt på sitt sätt och naturligtvis får man tända på Jessica Andersson om man nu vill det och det är fult att sätta sig över folk som tycker att den där Pernilla Wahlgren, hon är i alla fall en riktig artist hon.

Jag tänker heller inte säga något om SIS twitterindex, för när man ligger på plats 929 kan man inte säga så mycket utan att det låter bittert. Men om jag nu skulle säga något så skulle det vara att jag hoppas på fler sådana här listningar/portaler, fast då gärna med lite mer funktionella rangordningar. Få se vad Blondinbella med flera kan hitta på.

I stället för detta tänkte jag skriva något om vintervädret, men eftersom jag slog ihjäl mig med hjälp av en skrana på skare tidigare i dag, blir det inget om det heller.

