Etiketter

, , ,

I dag tänkte jag kliva ur kören. Jag är precis lika nyfiken som alla andra sektmedlemmar på vad Apple skall presentera i morgon, men så ta mig sjutton om jag tänker ge efter för det. Här skall det minsann inte bli några febriga spekulationer om ifall det äntligen är dags för Apples läsplatta/pekdator/magiska tablett och vad den i så fall kommer att heta och se ut som.

Men vi kan ju alltid titta efter lite vad andra har att säga:
Guardian försöker utnyttja svärmen för att skapa en fantombild av den där saken.
Macfeber ger förstås efter för varje febrig fantasi och brukar ganska ofta ha en hel del rätt.
Macworld är seriösa och tar ner förväntningarna.

Och jag är som sagt var helt distanserad och sval. Jag menar, jag har inte ens lyckats köpa mig en iPhone ännu…

