Etiketter

,

På min förra blogg gjorde jag ju en ansträngning att hjälpa Sverigedemokrater som far illa. Man har ju förstått att det är en stor påfrestning för dessa människor att leva i en miljö där det finns folk som inte ser ut som folk, olika matkulturer och skiftande religiösa seder. Min tanke var att man kanske skulle följa SD:s egen linje och skapa ett reservat, fast eftersom jag är en sådan där PK-mjukis valde jag att kalla det kulturell frizon.

Men visst är det nästan magiskt? Jag hade ju så svårt att räkna ut var det där reservatet skulle ligga, men nu känns det väldigt naturligt att placera det i Vellinge kommun. Där tar man i och för sig ogärna emot folk som kommer utifrån, men snygga och prydliga SD-gossar som är alldeles, alldeles svenska, utan våldtäktskultur och märkliga sedvanor går säkert bra.

Jag funderar på att emigrera, för jag begriper mig inte på det här. Vad är det för fel med oss här i Skåne?

